Mirjam og Iver Emanuel – livet og tjenesten etter 1971 –
– ettersommeren 1971 startet en ny og annerledes «tilværelse» for Mirjam og Iver; ved Metodistkirkens Årskonferanse den sommeren ble Iver innvilget et «friår», slik at situasjonen kunne bli nærmere avklart. Han hadde gjort kjent sitt baptistiske dåpssyn, noe som innebar at han ikke lenger kunne forrette barnedåp i sin kirke.
– mer om endringene i deres livsvei fra 1971 kan du lese om på følgende sider :